Carlos Juiz imparteix l'assignatura "Governança de les TIC" en el Màster en TIC a la Universitat d'Asunción

Facultat Politècnica
Universitat d'Asunción

Carlos Juiz ha impartit les classes presencials de l'assignatura troncal anomenada "Govern de les TIC" en el Mestratge i Especialització de Tecnologies de la Informació i la Comunicació a la Universitat Nacional d'Asunción. Les classes magistrals es van impartir des del 11 al 15 de desembre al Nucli de Desenvolupament Tecnològic i Científic de la Facultat Politècnica.

La UIB, i particularment el grup ACSIC, ha participat diverses vegades no només en activitats de docència de grau i postgrau sinó també en projectes de cooperació al desenvolupament i en investigació, rebent, gràcies a això, el premi MIT Technology Review 2016.

Data de l'esdeveniment: 11/12/2017

Data de publicació: Wed Dec 20 10:41:00 CET 2017