Escoltar

VIREG: Sisena Reunió de Gestió

Un Projecte multilateral pertanyent al Programa-Acció d'Aprenentatge Permanent Erasmus

International Conference Center of Transilvania University of Brasov, Romania

Els passats 15 i 16 d'octubre, Beatriz Gómez, en representació de la Universitat de les Illes Balears, va acudir a la Sisena Reunió de Gestió del Projecte Virtual Resource Efficiency Gateway (VIREG) esdevinguda a la Universitat de Brasov, a Romania. A la mateixa es va dur a terme un taller amb representants d'empreses del sector de l'eficiència dels recursos i membres de la universitat, així com la presentació i discussió sobre els següents temes:

• Mòduls: en breu s'enviarà una primera versió a tots els socis perquè en facin una revisió.
  • Lista d'empreses de cooperació amb el projecte, plantilla per obtenir les dades.
  • Publicació del pla de contínua educació sobre els móduls del postgrau.
  • Breu guia pel taller de VLP: presentació de la plataforma, inscripció i elaboració dels mòduls.
  • Organització del taller de professorat: reunió de professors de les universitats per estudiar i establir mètodes d'ensenyament i tècniques d'evaluació per a obtenir una bona qualitat.
  • Aprofitar la mateixa plantilla per a obtenir el llistat d'empreses on poder anar a fer pràctiques.
  • Reunions: establir dates i localitzacions de properes reunions.

El Programa d'Aprenentatge Permanent (Lifelong Learning Programm) és el principal instrument de finançament de la Unió Europea en l'àmbit de l'educació i la formació. El principal objectiu d'aquest programa és contribuir, mitjançant l'aprenentatge permanent, al desenvolupament de la Comunitat com a societat basada en el coneixement avançat, amb un desenvolupament econòmic sostenible, més i millors ocupacions i amb major cohesió social, garantint al mateix temps una bona protecció del medi ambient per a les generacions futures. En particular, pretén estimular l'intercanvi, la cooperació i la mobilitat entre els sistemes d'educació i formació dins de la Comunitat, de manera que es converteixin en una referència de qualitat mundial.

Data de l'esdeveniment: 15/10/2015

Data de publicació: 21/10/2015