Fer un doctorat amb èxit

El passat 15 de desembre la Dra. Belén Bermejo va participar a les jornades doctorals de la Universitat de Còrdova amb la xerrada titulada "Fer un doctorat amb èxit". Les jornades van ser organitzades pel grup Women in Engineering de la secció IEEE Espanya, on Belén Bermejo exerceix la seva tasca com a presidenta del grup, en col·laboració amb Aurora Gil, coordinadora del programa de doctorat d'electrònica industrial a la UCO.

Inmaculada Plaza (Universidad de Zaragoza) y Paula Lamo (Universidad de Cantabria)

Juntament amb les ponents Inmaculada Plaza (Universitat de Saragossa) i Paula Lamo (Universitat de Cantàbria) van posar sobre la taula aspectes relacionats amb la bona gestió del doctorat des d'un punt de vista tècnic i mental. D'aquesta manera, els doctorands que van acudir a l'esdeveniment van poder conèixer tècniques i bones pràctiques per arribar a bon port amb la tesi doctoral.

Belen Bermejo

Belen Bermejo en la universidad de Córdova