Beatriz Gómez presenta el projecte "Information Technology Governance for Tunisian Universities" al congrés EUNIS a París

Un Projecte Erasmus+ pertanyent al programa de Creació de Capacitat, en l'àmbit de l'Educació Superior

Centre de conférences, UPMC Sorbonne Université

París, França

En l'última edició del congrés EUNIS a París del 6 al 8 de juny, Beatriz Gómez ha presentat un treball sobre el projecte europeu que coordina la UIB, "Information Technology Governance for Tunisian Universities", com un exemple de capacitació europea en països beneficiaris de les ajudes Erasmus K2. L'article presentat ha estat seleccionat com un dels millors del congrés, progressant, d'aquesta manera, en la investigació i estandardització de la disciplina de governança de les Tecnologies de la Informació (TI).

EUNIS és l'Organització de Sistemes d'Informació Universitària Europea (per les sigles en anglès). EUNIS reuneix els que són responsables de la gestió, el desenvolupament i la política de Tecnologia de la informació en l'educació superior a Europa. L'objectiu d'EUNIS és contribuir al desenvolupament de sistemes d'informació d'alta qualitat.

Aquest projecte té com a objectiu reunir un grup d'investigadors de quatre universitats amb una àmplia experiència en el desenvolupament i desplegament de models de marcs de Governança de les TI de 3 països diferents (Espanya, Alemanya i Noruega) per desenvolupar, adaptar i provar un nou marc ITG que s'aplicarà en les Institucions d'Educació Superior (IES) a Tunísia. Els resultats a aconseguir en aquest projecte inclouen, entre altres, un millor model de govern de les TI a les IES de Tunísia, així com una modernització general dels processos de governança de les IES i una contribució de la cooperació entre la UE i Tunísia.

Data de l'esdeveniment: 06/06/2018

Data de publicació: Tue Jun 12 11:44:00 CEST 2018