Esdeveniments

Setmana d'Avaluació Inicial de les Universitats Tunisianes sobre Governança de les TI sota l'àmbit del projecte ITG4TU

Un Projecte Erasmus+ pertanyent al programa de Creació de Capacitat, en l'àmbit de l'Educació Superior

Universitat de Tunis El Manar, Universitat de La Manouba, Universitat de Sfax i Universitat de Gabès

Del 6 al 10 de febrer tindrà lloc l'Avaluació Inicial de les Universitats Tunisianes a càrrec dels socis del projecte ITG4TU. Es durà a terme aquesta evaluació inicial per obtenir informació de primera mà sobre la situació de la Governança de les TI a les universitats i entendre millor les seves necesitats.

L'objectiu d'aquesta avaluació inicial és reafirmar que els coneixements de les dues formacions inicials s'han assolit mitjançant unes enquestes preparades per Antonio Fernández, representant de la Universitat d'Almeria, i, per tant, es pot establir un primer nivell de Governança de les TI a les universitats tunisianes. Està previst que aquells que mantenen càrrecs dins la gestió/administració de les institucions, participin d'aquesta primera avaluació ja que per la consecució del projecte és molt important la seva implicació dins aquest.

Per descomptat, aquest projecte està dirigit principalment als agents intermedis de gestió i executius del consell d'universitats, així com els departaments de TI funcionals que puguin aprofitar aquesta oportunitat per alinear millor les seves estratègies de TI amb la universitat.

Aquest projecte té com a objectiu reunir un grup d'investigadors de quatre universitats amb una àmplia experiència en el desenvolupament i desplegament de models de marcs de Governança de les TI de 3 països diferents (Espanya, Alemanya i Noruega) per desenvolupar, adaptar i provar un nou marc ITG que s'aplicarà en les Institucions d'Educació Superior (IES) a Tunísia. Els resultats a aconseguir en aquest projecte inclouen, entre altres, un millor model de govern de les TI a les IES de Tunísia, així com una modernització general dels processos de governança de les IES i una contribució de la cooperació entre la UE i Tunísia.

Data de l'esdeveniment: 06/02/2017

Data de publicació: Mon Jan 30 11:37:00 CET 2017