Notícies

Slim Kallel, Ahmed Hadj Kacem i Ismail Bouassida van presentar el projecte ITG4TU a través de l'esdeveniment Difusió pels alumnes a l'FSEG de Sfax

Un Projecte Erasmus+ pertanyent al programa de Creació de Capacitat, en l'àmbit de l'Educació Superior

Faculté des Sciences Economiques et de Gestion de Sfax

Université de Sfax

El passat 22 de juny de 2018 es va celebrar a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de Sfax el curs de Difusió de Formació, on el Dr. Slim Kallel, Prof Ahmed Hadj Kacem i el Dr. Ismail Bouassida, van presentar el projecte ITG4TU i el contingut d'un curs previst.

El Dr. Slim Kallel i el Prof Ahmed Hadj Kacem han presentat el projecte així com les seves activitats entre l'assistència formada per professors, estudiants de màster i estudiants de doctorat. El propòsit de la difusió d'aquest projecte és difondre les activitats que es duen a terme, per donar a conèixer la importància de la governança de TI (GTI). La idea és atraure l'audiència per atendre el curs de GTI previst

L'acte va començar amb la intervenció del coordinador de la Universitat Sfax, Ismail Bouassida. El prof. Ahmed Hadj Kacem va donar una visió general del projecte. També va presentar les tasques ja realitzades. Després d'això, el Dr. Slim Kallel va presentar el projecte. La presentació va detallar els següents punts: els objectius, el consorci i el progrés del projecte. El Dr. Ismail Bouassida va presentar els objectius i el contingut del curs de GTI previst.

Aquest projecte té com a objectiu reunir un grup d'investigadors de quatre universitats amb una àmplia experiència en el desenvolupament i desplegament de models de marcs de Governança de les TI de 3 països diferents (Espanya, Alemanya i Noruega) per desenvolupar, adaptar i provar un nou marc ITG que s'aplicarà en les Institucions d'Educació Superior (IES) a Tunísia. Els resultats a aconseguir en aquest projecte inclouen, entre altres, un millor model de govern de les TI a les IES de Tunísia, així com una modernització general dels processos de governança de les IES i una contribució de la cooperació entre la UE i Tunísia.

Data de l'esdeveniment: 22/06/2018

Data de publicació: Tue Jul 03 09:50:00 CEST 2018