Notícies

Carlos Juiz dicta la conferència "Governança de les Tecnologies d'Informació" a l'Escola Politècnica Nacional de l'Equador

Unitat de Gestió de Publicacions, Capacitacions i Difusió de R+D+i

Vicerectorat d'Investigació i Projecció Social

Hemicicli Politècnic

Escola Politècnica Nacional

Ladrón de Guevara E11-253

Quito - Ecuador

El 23 de setembre de 2016, Carlos Juiz, professor del Departament de Ciències Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de les Illes Balears (UIB) i investigador principal del grup de recerca en Arquitectura i Comportament de Sistemes Informàtics i de Comunicacions, ha dictat la conferència "Governança de les Tecnologies d'Informació" a l'Escola Politècnica Nacional, Quito.

La Governança de Tecnologies d'Informació és una disciplina relativament nova dels sistemes d'informació. Aquests models de governança es realitzen sobre estàndards que guien els màxims responsables de les empreses i organitzacions a desenvolupar la seva agenda estratègica. És per això que es considera summament important la implementació de la governança de les TIC, de manera que l'aplicació d'aquest concepte generi beneficis derivats de: inversions ben encaminades, consecució d'objectius estratègics recolzats en TIC, participació activa del més alt nivell executiu, entre d'altres.

El maneig del Govern de les TIC és un aspecte fonamental per a tot tipus d'institució, és per això que es considera important la implementació de la governança de les TIC, considerant la participació activa del més alt nivell executiu.

Més informació a: epn.edu.ec & @InvestigaEPN

Data de l'esdeveniment: 23/09/2016